Friday 1 October 2010

Soft Play

Kuzey hareketlendiginden beri evde durmak disari cikmaktan daha yorucu olmaya basladi.
Dusunuyorum da cocukcagiz beslenmekten, pisletmekten ve de uyumaktan baska bir sey yapmiyormus ilk zamanlar. Tabi o zamanlar aktivite cesidi az ama sikligi daha fazlaydi. Eh bir de genel uykusuzlugun getirdigi surekli yorgunluk hali.
Neyse diyecegim odur ki Kuzey hareket ister, kafasini gozunu yarmadan benden de destek almadan nerde rahat durur? Sagolsun cevabi benden uc ay daha tecrubeli arkadasim Sebnem verdi: Soft Play:)
Hamilton yakinlarinda bir yer adini simdilik hatirlayamiyorum (googleda arattigim halde bulamadim iyi mi!). Adi Soft play (Yumusak oyun) ama aslinda o kadar yumusak degil. Sert sungeri kalin musamba ile kaplamislar, renkli renkli, kaykaylar, atlar vs. Yerden ziyade diger daha hareketli cocuklar esas tehlikeyi olusturuyor. Kuzey henuz surunme asamasinda oldugu icin de usutecek diye ekstra tedirgin oldum ama genel olarak hosuna gitti. Sebnem'in Kaan'dan gordugum kadariyla bi kac ay sonra Kuzey de daha rahat oynayacak.
Gunun en bomba ani ise oyun bitip ayakkabilarimi giyerken ayagima farkli cift ayakkabi giydigimi farketmis olmam oldu. Isin kotusu ayakkabilari cikarirken bile farketmemistim. Baby brain mi dersiniz ne dersiniz bilemiyecegim ama ben epeyce dumur oldum.

No comments:

Post a Comment