Tuesday 5 October 2010

Dis Perisi

Aylardir cesme gibi akmalar, surekli elimiz agzimizda gezmeler, kulak cekmeler, anlamsiz hircinlasmalar.. Evet, hepsinin musebbibi bugun ortaya cikiverdi:) Son zamanlarda o kadar cok artmisti ki tum semptomlar, ben de surekli kontrol eder olmustum agzini. Damagindaki o hafif sertligi hissedince bir heyecan silsilesi kaplayiverdi icimi. Dogru mu hissediyorum acaba diye defaeten kontrol etmek zorunda hissettim kendimi. Incedeeen cizgi halinde beyazligi gorunce iyice emin oldum:)
Her ne kadar beklesen de "ha geldi, ha gelecek" derken birden karsinda buluverince sevindirik oluyorsun. Tam da dedemizin dogumgunune denk geldi, artik hic unutmayiz;)
Bir resmini de koymak isterdim ama henuz o kadar gorunmuyor. Zaten Kuzeycik agzini acinca diliyle hemen kapativeriyor disin ustunu..

No comments:

Post a Comment