Monday 13 September 2010

Kuzey 6 Aylik!

Nerdeyse son bir aydir bugunu bekliyorum. Niyesine gelince: Ilk zamanlar aylarla dordun kati haftalar az bucuk eslesiyordu ve Kuzey kacinci haftadaysa ayini da ona gore soyluyordum. Farkettim ki buyudukce hafta hesabi da tutmaz oldu. Kuzey 27. haftasinin ortalarina geldi bile. (bu kadar mateminik yeter di mi annecim)
6 ayi itibariyle Kuzey:
- destekle oturabiliyor, hatta bir kac saniye desteksiz de oturabiliyor
-ayaklarini rahatlikla yiyebiliyor
-arkadan one, onden arkaya donebiliyor (arkadan one donmeye daha 4 aylikken basladi)
-komandolar gibi yerlerde surunebiliyor (en favori hedefi evdeki ana kucaginin ayaklari ve laptopin kablosu)
-dakikalarca ellerini seyrediyor
-ziplamaya bayiliyor
-kasikla yemek yiyebiliyor (kasigi ben tutuyorum ve yemekleri de pure ama olsun daha hala kucucuk)
-ismi gecince bakiyor
Her ne kadar bu donemlerde ki gelisimindeki gelisme (ne demekse!) herhangi bir seyin habercisi olmasa da insanin hosuna gidiyor cocugunun gelisim adimlarini gormesi.
Bir arkadas bundan sonrasinin coook daha eglenceli oldugunu soylemisti. Galiba dogru soyluyor:)

No comments:

Post a Comment