Wednesday 10 November 2010

Kuzey Krese Gidecek!

Yaklasik 10 gunumuz kaldi. Daha dogrusu 7 Kuzey gunu:)
Bir yandan ise baslayacagim icin seviniyorum, diger yandan oglustan nasil ayri kalacagim diye biraz stres yapiyorum, eh dile kolay 8.5 aydir hep birlikteyiz. Kuzey haftanin uc gunu (pzt, pers ve cuma) kreste, bir gunu (sali) babasiyla bir gunu de benimle evde olacak. Hazir firsat varken birden yuklenmeyelim dedik ve haftada 4 gunle baslamaya karar verdim. Duruma gore yeniden degerlendirecegiz.
Kresimiz (Little Einstein's, Nithsdale Children's House) yaklasik yarim mil uzaklikta, yuruyerek 15 dakika suruyor. Ama benim is rotam ustunde oldugu icin cogunlukla ben birakip alacagim.
Kreste her cocuga bir bakici tahsis ediyorlar (key carer). Pazartesi Kuzey'in ki ile de tanistik, Fiona. Oldukca ilgili sevgi dolu gorunuyordu. Bakalim yarin ilk defa kreste bensiz bir yarim saat gecirecek Kuzeycik.
Yarini heyecanla bekliyoruz:)

No comments:

Post a Comment