Thursday 9 December 2010

Virusler Korksun Bizden!

Neredeyse 10 gundur mucadele ettigimiz ishal sonunda bitti. Hayatimin en uzun haftalarindan biriydi diyebilirim. Aslinda 3 gunde de gecebilirdi ama sanirim ilk iyilesme belirtisinde kreste normal yemek yiyince gerisin geri geldi ve oglusu bir hafta daha perisan etti.
Belki cok rutin bi hastalik, aman sen de diyeceksiniz ama pratige baktigin zaman hic de oyle degil. Yani hayatimizi herhangi bir sogukalginligindan daha olumsuz etkiledi. Cunku ishal oldugu sure icerisinde krese kabul etmediler Kuzey'i. Ayrica, zirt pirt sulu seyler yapan bir cocukla disari cikmak da cok akilcil degil.
Ishali nasil yendik peki?
Sanirim tam bir gun boyunca mamayi kesip yerine Dioralyte (vucudun ishalle kaybettigi tuz ve mineralleri iceren karisim) vererek. Doktor mama istedigi muddetce ver demisti ama baktim forumlarda falan soylenen tek sey var o da sut urunlerinin (yogurt disinda) ishal suresince minimize edilmesi. Ben de en baslarda verdim baktim olacak gibi degil mamayi kesti bir 24 saatligine. Ve cidden basarili oldu. Her ne ise virusten kurtulduk:)
Hasta gunlerimizden bir iki foto..

Yikilmadim ayaktayim!

ah bi elime gecirsem su laptopi
Biz virusle mucadele ederken Glasgow kara teslim olmustu:)

No comments:

Post a Comment